
"Dankzij jou zie ik mijn kinderen vanavond." Toen ik dit hoorde vanaf de achterbank drong het nog niet echt tot me door. Ik was net begonnen met mijn privéchauffeursdiensten en vond het vooral heel erg leuk om ondernemers van A naar B te brengen. Later pas dacht ik hier over na en besefte ik de impact van wat ik aan het doen was. Ondernemen op niveau is niet makkelijk, en een gezonde balans houden tussen voor het bedrijf bezig zijn en het privéleven niet uit het oog verliezen is iets waar veel ondernemers mee worstelen. Maar het raakt wel de essentie van wat ik voor die ondernemers kan betekenen. Door het werk wat normaal gesproken blijft liggen door een "dagje onderweg" te zijn, hebben velen hierdoor 's avonds nog veel in te halen, waardoor dát de dagen zijn dat zij geen tijd hebben voor hun privéleven. Op de achterbank blijf je helemaal bij met wat er allemaal gebeurt op een dag, waardoor je 's avonds de rust hebt om lekker wat tijd door te brengen met het gezin of om bijvoorbeeld eens een oude hobby op te pakken. Ik vond mijn vak al heel erg leuk en interessant, maar dit geeft het een echte betekenis en het geeft mij de brandstof om hier in volle vaart mee door te gaan. Er valt tenslotte voor veel ondernemers nog te winnen op dit vlak. 💡

Wist je dat als je 10.000 kilometer per jaar zakelijk rijdt, je maar liefst 3 tot 6 WERKWEKEN aan productiviteit verliest? Die honderden uren besteed je niet aan je bedrijf, je personeel of je gezin. In plaats daarvan verdwijnen ze terwijl je door de voorruit staart. Niemand startte met ondernemen om tijd te verspillen. Gelukkig kan in 2025 het roer om. Met een privéchauffeur maak je van je rijtijd productieve werktijd. Wil je weten hoe ik jou kan helpen tijd te winnen? Neem eens contact op, ik denk graag met je mee.

Waar het vroeger heel normaal was dat mensen in pak naar het werk gingen, is dat tegenwoordig een ware zeldzaamheid geworden. Waarom dragen chauffeurs in deze tijd dan nog steeds een pak? Om daar een antwoord op te vinden gaan we terug naar de opkomst van de privéchauffeur. De geschiedenis van de chauffeur gaat terug naar het begin van de 18e eeuw, toen welvarende mensen (vaak van adel) personeel hadden om voor de paarden en de koetsen te zorgen. Dat personeel verzorgde niet alleen het materieel maar reed ook op de koets. Omdat zij voorop zaten, was dat het eerste wat men zag en daarom was het belangrijk dat zij er representatief uitzagen. Naarmate de jaren verstreken werden de paarden vervangen door stoommachines (chauffer betekent stoken in het Frans) en was de auto in opkomst. In het begin van de vorige eeuw verhuisde de chauffeur (gelukkig!) van buiten op de koets naar binnen in de auto. De representatieve functie bleef echter, en dat is de reden dat echte chauffeurs nog altijd in pak hun vak uitoefenen. Mijn diensten reflecteren precies de taken die de vroegere chauffeurs hadden met zowel de verzorging van het materieel als het besturen ervan. Persoonlijk vind ik dat een prachtig stukje traditie, en dat maakt het extra bijzonder om dit in de 21e eeuw voor mijn klanten te mogen doen.

𝗪𝗮𝘁 𝗴𝗮𝗮𝘁 𝘂 𝗱𝗼𝗲𝗻 𝗺𝗲𝘁 𝗲𝗲𝗻 𝘃𝗼𝗹𝗹𝗲𝗱𝗶𝗴𝗲 𝘄𝗲𝗿𝗸𝘄𝗲𝗲𝗸 𝗮𝗮𝗻 𝗲𝘅𝘁𝗿𝗮 𝘁𝗶𝗷𝗱?💡 𝗗𝗲 𝗶𝗺𝗽𝗮𝗰𝘁 𝘃𝗮𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗰𝗵𝗮𝘂𝗳𝗳𝗲𝘂𝗿 𝗼𝗽 𝘂𝘄 𝗯𝘂𝘀𝗶𝗻𝗲𝘀𝘀. Stel dat u één keer per maand een zakelijke rit heeft met een reistijd van 2 uur heen en 2 uur terug. Dat betekent dat u 4 uur achter het stuur zit. Op het eerste gezicht lijkt dat niet veel, maar op jaarbasis is dat 48 uur – 𝗺𝗲𝗲𝗿 𝗱𝗮𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝘃𝗼𝗹𝗹𝗲𝗱𝗶𝗴𝗲 𝘄𝗲𝗿𝗸𝘄𝗲𝗲𝗸 𝗱𝗶𝗲 𝘂 𝘃𝗲𝗿𝗹𝗶𝗲𝘀𝘁 𝗮𝗮𝗻 𝗮𝘂𝘁𝗼𝗿𝗶𝗷𝗱𝗲𝗻, enkel voor één maandelijkse afspraak. 𝗪𝗮𝘁 𝘇𝗼𝘂 𝘂 𝗺𝗲𝘁 𝗱𝗶𝗲 𝗲𝘅𝘁𝗿𝗮 𝘁𝗶𝗷𝗱 𝗸𝘂𝗻𝗻𝗲𝗻 𝗱𝗼𝗲𝗻 𝗮𝗹𝘀 𝗲𝗲𝗻 𝗰𝗵𝗮𝘂𝗳𝗳𝗲𝘂𝗿 𝘂 𝘇𝗼𝘂 𝗿𝗶𝗷𝗱𝗲𝗻? - U zou bijvoorbeeld eindelijk uw to-do-lijstjes kunnen afwerken en taken afronden die vaak blijven liggen. - U zou op tijd thuis kunnen zijn voor het avondeten en zo meer tijd met uw gezin kunnen doorbrengen, waardoor uw werk-privébalans aanzienlijk verbetert. - Of misschien gebruikt u die extra tijd om strategisch na te denken over uw lange termijnplanning en zakelijke doelen. 𝗨 𝗸𝘂𝗻𝘁 𝘇𝗶𝗰𝗵 𝘃𝗼𝗼𝗿𝘀𝘁𝗲𝗹𝗹𝗲𝗻 𝗵𝗼𝗲 𝗴𝗿𝗼𝗼𝘁 𝗱𝗲 𝗶𝗺𝗽𝗮𝗰𝘁 𝗶𝘀 𝗮𝗹𝘀 𝘂 𝗺𝗲𝗲𝗿 𝘇𝗮𝗸𝗲𝗹𝗶𝗷𝗸𝗲 𝗸𝗶𝗹𝗼𝗺𝗲𝘁𝗲𝗿𝘀 𝗿𝗶𝗷𝗱𝘁. Kortom: Door een chauffeur in te schakelen, creëert u ruimte voor wat écht belangrijk is. Wat gaat u doen met die extra tijd?

𝗚𝗲𝗯𝗼𝗿𝗲𝗻 𝗺𝗲𝘁 𝗲𝗲𝗻 𝘀𝘁𝘂𝘂𝗿 𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗵𝗮𝗻𝗱 Mijn leven draait om alles met wielen en een stuur. Van minibikes naar karts, van mountainbikes naar racefietsen, van brommers naar auto's, en van technisch specialist personenauto’s naar Van der Made Autobeheer. 𝟭𝟵𝟵𝟱 Tot grote verbazing thuis waren mijn eerste woordjes niet "papa" of "mama", maar "Citroën" en "Ferrari". Als klein jochie, onderweg naar zonnige vakantiebestemmingen, zat ik urenlang achter in de auto, gefascineerd door de voorbijrijdende auto's. Geen enkel voertuig mocht ongezien voorbijgaan. Auto's die ik nog niet kende, zocht ik op in de vele autoboekjes die me altijd stil wisten te krijgen. 𝟮𝟬𝟬𝟯 Op jonge leeftijd nam mijn vader me mee naar een kartbaan. Wat begon als een leuk uitje groeide uit tot een gedeelde passie. Al snel stonden we allebei trots met onze eigen karts op de baan. Hoewel karten een hobby bleef, ging ik intensiever verder met mountainbiken en wielrennen. Tussen mijn elfde en zestiende heb ik fanatiek gewielrend, wat enkele (kleine) overwinningen opleverde. Dankzij mijn ervaring in het wedstrijdwielrennen heb ik daarna nog enkele jaren jonge wielrenners begeleid. 𝟮𝟬𝟭𝟯 Op mijn 18e verjaardag begon ik meteen met rijlessen. Kort daarna kocht ik mijn eerste auto, een Renault Twingo, gered van de sloop. Ik kreeg de smaak te pakken en binnen drie maanden stond er een nieuwe aanwinst voor de deur: een Mercedes-Benz 350SE uit 1973. Hij was zo roestig dat het stoelframe door de bodem zakte, maar het was wél een V8 (met een verbruik van 1 op 3). Kort daarna volgde een Alfa Romeo 147 (elke autoliefhebber moet tenslotte een Alfa hebben gereden), en vele auto's volgden daarna. 𝟮𝟬𝟭𝟲 Na mijn vierjarige opleiding tot Technisch Specialist Personenauto's, belandde ik (onverwacht?) in de motorbranche. Daar runde ik een webshop voor motoronderdelen en het bijbehorende magazijn, wat uitgroeide tot een klein succes. Toch bleef de drang om met auto's bezig te zijn bestaan. 𝟮𝟬𝟮𝟭 In 2021 ontstond het idee dat drukke ondernemers wel wat hulp konden gebruiken bij het verzorgen van hun auto’s en dat zij wellicht ook eens een chauffeur nodig hadden. Mijn “levenslange studie” rondom auto’s zou hierbij goed van pas komen. Met gezonde spanning ging ik naar de Kamer van Koophandel en bouwde ik mijn website. Zo werd Van der Made Autobeheer een feit, en de rest is geschiedenis.

Hoe fijn is dat: binnen 2 uur staat uw Range Rover weer net zo fris voor de deur als toen hij 2000 km geleden uit de showroom kwam. En dat terwijl u ongestoord kunt doorwerken op kantoor. De trotse eigenaar van deze Range Rover P510e, klant van het eerste uur, weet dat als geen ander. Hij belde mij dan ook meteen toen hij zag dat zijn nieuwe auto wel een wasbeurt kon gebruiken. Het resultaat ziet u op de foto's. ✨ De autoverzorging door Van der Made Autobeheer is speciaal voor ondernemers die graag in een goed verzorgde auto rijden, maar hun schaarse tijd liever besteden aan zaken die van groter belang zijn. Bent u zo'n ondernemer en verdient uw auto ook meer aandacht dan u er zelf aan kunt geven? Bel mij dan op 0174-352 283. 📞

Als u van plan bent om een vliegreis te maken, is het prettig als het transport van en naar de luchthaven goed geregeld is. Er zijn verschillende mogelijkheden om er te komen. In de onderstaande vergelijking gaan we uit van een reisduur van een week, van de regio Westland (Naaldwijk) naar luchthaven Schiphol en terug . We vergelijken: zelf rijden en parkeren, het nemen van een taxi en het inhuren van een privéchauffeur. Zelf rijden en parkeren Eigen inspanning (autorijden en lopend naar de vertrekhal) Auto staat onbeheerd op een parkeerterrein Thuis geen auto voor de deur (risico op inbraak) Actieradius EV neemt aanzienlijk af bij langdurig parkeren Langer parkeren = hogere kosten Last minute vertrek mogelijk Parkeerkosten ca. €150 - €250 + brandstof eigen auto Taxi op bestelling Onbekende auto en chauffeur Kosten variabel, meteen afrekenen Last minute vertrek vaak mogelijk Direct in- en uitstappen bij vertrekhal of VIP-center Kosten taxi retour ca. €250 - €300 (Uber) Privéchauffeur Last minute vertrek afhankelijk van beschikbaarheid Zelf geen koffers hoeven in- en uitladen Ontspannen sfeer in uw eigen auto Onderweg ruimte voor eventuele productiviteit Direct in- en uitstappen bij vertrekhal of VIP-center Auto staat veilig thuis terwijl u op reis bent (EV opladen mogelijk) Transparante kosten, achteraf betalen op BTW-factuur Kosten privéchauffeur retour €190 ex. BTW + brandstof eigen auto Uit bovenstaand overzicht blijkt dat het inhuren van een privéchauffeur voor uw vliegreis verreweg de meest comfortabele keuze is, maar ook financieel gezien absoluut aantrekkelijk kan zijn. Meer lezen over de chauffeursdiensten door Tim van der Made kan hier . Een afspraak maken voor een kennismaking of om uw rit naar de luchthaven te plannen doet u door te bellen naar 0174-352283 of per e-mail naar [email protected]

Wat een prachtig stuk techniek, deze groene Audi RS Q8! Gewassen, bandenspanning gecorrigeerd en de vloeistoffen bijgevuld. Kortom: Tot in de puntjes verzorgd door Van der Made Autobeheer, zodat de eigenaar heerlijk zorgeloos kilometers kan maken. Wilt u ook zorgeloos autorijden? Dan is de Full-Service Wasbeurt iets voor u.
Deel dit artikel
Tim van der Made
Eigenaar Van der Made Autobeheer
